//Le' Awesome ❤
ANNIVASARY 1 YEAR :3
Saturday 6 April 2013 22:02 | 0 comments

Hi , assalamualaikum semuaaa ! Lama tak post story baru kat sini :3 busy sikit :p mwehehe . The story begins here ! Haa , hari tu 27/3/13 me and ijat date kat One Utama . masa tu , asyiqin , mirul a.k.a kepit xD , syahira and idham ada sekali . Mula-2 aku , syahira and syiqin tengah tunggu bas . Sepatutnya idham naik bas sekali dengan kitorang . Tapi dia lambat -.- so, kitorang pegi lah dulu . Then , dah sampai kat tempat bas . Syahira suruh tunggu idham 30 minit kat situ -.- sementara tunggu idham sampai , kitorang pegi toilet jap xD k tunggu , dah lama tu sampai bas nya . then , masuk lah kat dalam ou . Tersesat jap , salah naik escalator xD turun balik . Lol . Then , aku call lah ijat , tanya dia kat mana . Dia cakap dah masuk , tapi dia tak tau dia kat mana -.- dia cakap dia tak pernah pegi ou . Haha . Sebab dia duduk rawang . So dia tak biasa kat sini .


Then , kitorang fikir-2 nak tengok cerita apa . Lama gilok ! Haha , then dah decide yang kitorang nak tengok cerita Gila-2 Remaja 2 . Cerita tu start pukul 2 . Masa beli ticket tu , baru pukul 1 . So pegi mamam dulu :3 pegi kat mekdi , takda tempat duduk . So , pegi kat kedai sebelah iaitu KFC :3 makan setengah jam . Then sementara tunggu pukul 2 tu , jalan-2 dulu . Tengok-2 dah pukul 1.50 . Gerak la pegi tempat wayang . Masa dalam wayang tu , nak cari tempat duduk kan , asyiqin terjatuh and tertolak kepit . Lol . tapi kitorang tak nampak sebab gelap . Kalau tak , dah lama aku gelakk xD hahaha . Then masa tengah tengok cerita tu , aku cakap kat ijat yang aku sejuk . Pastu dia amik tangan aku and pegang nak kasi tangan aku panas . Heeee :'> and macam-2 lagi lah . Cerita tu best :D

Lepas habis wayang tu , kitorang tak tau nak pegi mana . Then aku bagi idea pegi rain forest . Okay , gerak lah pegi sana . Date kat situ . Mwehehe :3 kepit and syiqin jealous tengok aku and ijat sweet-2 kat depan mata diorang xD hahaha . So sad :p then , nak balik . Sesat xD tak jumpa jalan balik ke bas . Lol , hahaha . Pastu pusing-2 jumpa pun. heee , ijat and kepit teman kitorang sampai kat tempat bas tu . and , aku salam diaa , naik bas then balik .

K rindu nak date dengan diaa :( dia cakap , masa aku nak naik bas tu , dia rasa nak ikut je aku balik . Awhh , kesian mok aku ni :'3 hehe , nanti insyaallah bulan 6 date yang keempat ! :D btw , kitorang date ni , untuk sambut annivasary yang ke 1 tahun ! Weeeeee ~ Dear Mok , i miss you :') hewhew , okay lah . Sampai sini je post untuk kali ni xD sambung lagi di lain hari . Post bersambung bila-2 masa nanti eh . Hehe xD btw , abaikan semua TYPO yang adaaa ! And thankyou for visiting my bloggie :3 last word , iloveyou ijat :* byebye , assalamualaikum ;)

OLD
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم . Heyy, you have been land on my bloggie ! Please be nice here and stay awesome okay ?