//Le' Awesome ❤
IMissHimSoMuch :')
Saturday 5 January 2013 02:09 | 0 comments



Heyoo guys ! Saya nak cerita something ni :') about someone that i really cared about , that i really love , that i really miss . Saya rasa awak tahu kot . Kalau tak tahu , baca entry yang sebelum ni tau :3 haa , the story begins here !

Start dari hari apa tah , dia busy memanjang . Hmm , rasa macam alone sangat-2 . Like no one wants to accompany me :'/ and semalam , i cried because i really-2 miss him :'/ nak otp dengan diaa ! Rindu suara diaa ! Hmm . Malam tu , sunyi sangat . Walaupun ada MLM , tapi tak rasa nak gelak pun . And , semalam awak ada hantar text yang awak busy lagi , malam tu tak dapat text . Tetiba air mata saya mengalir :'/ dah la kat ruang tamu oh time tu , cover air mata mengalir dengan tutup muka guna teddy . Nanti abah dengan mama tanya pulak kenapa menangis . Then , MLM dah habis . Saya pun tak tahu nak buat apa . I'm so bored without you :< lepas tu , saya pun masuk lah bilik kononnya nak tidur . Padahal crying :c start masuk bilik pukul 12 , tidur dalam pukul 2 . Tetiba abang angkat text pukul 1.30 . Then , dia rasa macam saya dalam masalah . Saya pun cerita lah semuanya kat dia . Dia je lah yang teman saya semalam :') thankyou so much abang .

Bila lah agaknya kita dapat bermanja macam dulu eh ? Hmm :/ *menitis air mata* abang angkat saya cakap , "dah la , lupakan pasal masalah ni and stop crying" saya balas , "abang , abang tak faham perasaan perempuan macam mana" dia pun  macam speechless . Hmm . Then , text dengan dia kejap je . 1.50 kitaorang dah stop text . And i'm alone again :'/ i cried some more . Pagi tadi tersedar , bangun solat subuh . And , sambung tidur balik . Bila bangun je tengok-2 dah pukul 8.30 . Takda sapa bangun lagi . Berharap untuk dapat good morning wish dari awak tapi , sampai pukul 10.30 , takda text masuk pun . Hmm . Redha je laa . Dia ni baik , caring , happening , pandai jaga hati , pandai nyanyi , mengadaa , jujur , and macam-2 lagi lah . Tapi , dia selalu busy . Walaupun awak selalu busy , sayang saya terhadap awak takkan hilang sikit pun :')

Saya akan selalu sabar dan menunggu text dari awak . Kalau boleh , nak ada kat sebelah awak . And , lagu Wish You Were Here - Avri Lavigne tu , sangat bermakna tau . Lagu tu buat saya menangis . Sebab saya nak sangat awak ada disamping saya bila saya kebosanan , kesunyian and kesedihan . Hm . Awakk , saya tak pernah menyesal pertemuan kita ni . Masa first nak terima dia masuk dalam hidup tu , berat sangat . Sebab tengah usaha lupakan ex . Alhamdulilah , ex dah dilupakan :') bahagia bila bersama awak sekarang ni biyy :) harap-2 dia tak usha blog ni . Hihi , malu lah bila awak baca . Semua pasal awak . Rindu lah nak dengar awak cakap "okayokay" , haha comel je :3 awak cakap bila saya sebut "comel" suara tu mengada sangat . Hahaha . Saya buat banyak-2 kali supaya awak geram . Hihi >-< bila otp je , mesti awak geram sangat kat saya sebab saya selalu buat awak geram . Hahaha , padan muka awak :p dulu awak yang selalu buat saya geram , sekarang awak pulak yang kena .

Awak , saya harap awak pun rindu macam saya rindu kat awak . Awak sayang saya tak ? Of course lah dia sayang kan . Hahaha :p awak selalu berharap dapat dengar saya menyanyi kan ? Hikhik , saya malu lah nak nyanyi . Kalau suara macam siti nurhaliza takpa lah . Tapi , kan saya dah nyanyi lalalala ~ hari tu . And saya pesan , kalau awak rindu kat saya , awak nyanyi lah lalalala tu . Mesti awak teringat kat saya . Heeee :> suara awak sedap :3 saya suka bila dengar awak nyanyi . Hehe . Hari tu awak saje bukak lagu fav saya kan . Sebab nak dengar saya nyanyi . Haha , saya nyanyi tak keluar suara . Kesian awak tunggu saya lama sebab nak dengar saya nyanyi . Maxis ni jahat ah . Nak 131 tu . Murah je . Susah betul nak bagi kitaorang happy . Maxis jelly ah tu :p wahai maxis , kita dah clash , saya dah move on and dah dapat orang baru laa . Hahaha :p *apa aku merapu ni . Hahaha xD abaikan* okay lah , sampai sini je lah entry kali ni . Abaikan typo-2 yang ada :p heee  . Byebye , assalamualaikum ;)

OLD | NEW
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم . Heyy, you have been land on my bloggie ! Please be nice here and stay awesome okay ?