//Le' Awesome ❤
Single again :')
Thursday 1 March 2012 21:57 | 2 comments





Assalamualaikum :D

hai awak , awak nampak tak title tu ? tadi kan , kat sekolah , ada number yang tidak dikenali text ittew. rupa-2 nya , orang yang text ittew tu GF kepada My Superman. *rupa-2nya dia curang ! sampai hati kau curang dengan aku kan ! Penat je aku setia dengan kau selama ni , macam ni balasan kau kat aku ? kcunn -.- dah lah panggil aku sial pulak tuhh ! kau hina aku ? tak pasal-2 kau kena hina balik dengan kawan aku . kaw-2 punya ahh ! amek kau ! haha , puas hati aku . biar padan muka kau . lantak kau lah ape nak jadi dengan kau pun . kau bukan siapa-2 kat aku dahh . aku pasrah je lah . pergi lah kau dengan scandal aku tuhh . oppss , bukan scandal , tapi awek . hihi ;) bubye ! aku akan try untuk lupakan kau selama-2nya .

ish , ape aku mengarut ni ? dah-2 bubye :D

OLD | NEW
بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم . Heyy, you have been land on my bloggie ! Please be nice here and stay awesome okay ?